Fotky z akc

Fotky

Zastnili se: Meoun,Olik,Ma,Ondra,Jirka,Cucno

4.7.
Odjdme neskuten brzy u v 8 hodin z lodnice a v deset od Tesca, kde zanechvme pes 8 tisc za jdlo. Mme s sebou celkem 17 lod 2 jsou u Mni na stee, 2 na stee Blacka a 13 na vleku. Po cest na hranice jet sthme zaplatit 300 korun pokuty za rychlou jzdu s vlekem. Sname se sice hybnm manvrem sjet z dlnice a policistm dlouhou dobu za nmi jedoucmi jakoby zmizet, ale pili na to Samozejm nemaj radar, ale dostvaj ns na nevyplnn slo na dlninm kuponu.

5.7.
10 minut po dvanct pekraujeme hranice, kter byly asn neprjezdn pro kamiony, kterch stlo asi 22 kilometr. Kolem druh hodiny eme na pump u Malbachu velkou ervenou stopku na Mov pstrojov desce. Nakonec jedeme dl a stopka ns pak neopout po zbytek zjezdu Dojdme na span u .. Vstvme v deset hodin, oplachujeme se v ece, sndme, chvli hzme frisbee. Je dost zima 11 st. Je mlo vody, tak vyrme do Landecku na Sanu, kter tu m naopak 180 cm, co je dost nadstav. Nahlme st kterou jsme jeli i minule a jeliko je daleko vce vody, tak po vod vyr Olk, Martin, Jik a Michal. Z toho posledn jmenovan na slalomce a ostatn na plascch. S Mou svme auta a j dlm prvn snmky. Jeliko poas nebylo nic moc, tak jedeme kolem hornho Innu (kudy vede slavn zvod na bkch) pes St. Moritz do Itlie cesta kolem Lago di Como se pekeln thla. Pak po dlnici a do Torina (kde je mraky prostitutek) a pak ji pes Clavier a pes hranice do Francie do Brianconu. dolm nahoru pod Casset do camping sauvage kam dojdme kolem druh hodiny. Ulhme do spack a spme

6.7.
Rno se pomrn dlouze probouzme do jinovatky. Vedle stav nov kempk a dlaj dost randlu, ale nava je silnj. Stavn kempk je u oficiln V jedenct hodin se ve sloen Olk, Michal, Ma a j spoutme pmo z kempinku po Guissane dol na plascch. Po behu s nmi b Sol, ale pouze prvn polovinu. Pak zastavuje a ztrc se nm z o u pro n nepekonatelnho mostku. V Chateu Merle k nm naskakuj Meoun s Baronem. Spodn sek je fakt super. Pot jedeme zpt a hledme Sol. Jak je nae pekvapen, kdy ji nachzme u mostku, kde jsme ji zanechali V kempku si dvme obd a pak (kolem tvrt) vyrme na kola. Vyjdme autem nahoru a Meoun ns opt obratn protahuje nkolika zkratkami asi abychom mohli 3x potkat fousatho stopae. Vyjdme do 2100 metr a Jik sv zpt auto. Nejdve jedeme po traverzu do 2450 metr a pak sjdme super sjezdem skoro a do kempu. V msteku se jet dohadujeme, zda zastavme na skleniku, ale nakonec vtz hlad a nvrat do kempu (po devt) a veee. Pedveeov hygiena zahrnuje i moje a Michalovo koupn v ledov Guissan. Ped, bhem a hlavn po veei stav 2 skupiny plachtu a je to prce hodn inenr

7.7.
Rno v pohod vstvme a ve balme a jedeme k Durance. Plnujeme sjezd Guilu a odpoledne kolo a s Michalem jet ferratu. A bylo to pln jinak.. Dojeli jsme do Chateau de Queyras a Olk, Meoun, Ji a Michal to jeli kousek nad mstem. Udlal jsem pr fotek v soutsce (4+, j se pozdji doma dozvdm, e jsem to u dvno jel..) Pak jsme sjeli autama s Mou, uvzali Sol pod strom k ece a vrtili se k Triple Step. Po nkolika hodinch se pipojili k ostatnm na vod. Dalch devt kilometr Meoun takticky vynechal kvli bolavmu rameni. Bylo dost mlo vody a skonili jsme a v sedm. Sbalili jsme se a dojeli do kempu k De na Durance. Veer tepl veee, pak hovory u sklenky a spnek.

8.7.
Po oist a sndani jdou Olk a Michal dovdt na plascch na Dru a cviit lopasy a dal topcse kousky. Meoun s Mou vezou auta do Embrun a j lepm kleen v Olkov sjezdovm singlu. Nsledn jsme naskkali vichni do sjezk v podstat vichni do svch a na Michala, kter jel na Krsnejch Zubech a m na Olkov singlu. Durance byla prma hodn vody a sem tam njak vlny. Pi ekn na auto v Embrunu chtl Michala sbalit njakej divnej Francouz, ale nakonec se mu to nepodailo. Pak Menou zavelel, e jede na Ubayu. Oznmil to takovm zpsobem, kter nepipoutl diskuzi. Vichni ostatn jsme bublali i dosti diskutovali, ale nakonec se vn jelo na Ubayu. Dojeli jsme do Mayzinet odkud jsme sjeli na plascch do Lemzet Ubaye. Bylo to moc hezk, jak co se vody te, tak krajinov. Nsledn jsme upajdili autama do Bourgu, kam jsme dorazili kolem jedenct. Jeliko to hrozn dlouho trvalo, tak jsme s Michalem stihli Blackovi pomrn dost odlehit od tekutch zsob.

9.7.
Pihlsili jsme se na recepci a zjistili, e voda tee 20-10-20. Ma, Olk, Meoun a Jik odjeli nahldnout sjezdovou tra. J na bruslch a do Aime. Tam jsem potkal ostatn na kolech. Dojel jsem znovu na zatek sjezdov trati a pak m napadlo, e pjdu na slalom, tak jsem jel zase zpt do Aime. Prost jsem byl asn zorganizovanej a pesn vdl co chci:-). Tam jsem vzal vci a znovu vyrazil do Burgu. Nakonec jsem ml ten den brusl a dost Jeliko v kempinku nebylo dn jdlo, tak jsem sndl Sol pr suchar a vyrazil na slalom. Nasedl jsem pr hrzek pod mostem a pocitov moje jedn bylo na dv vci to je tak, kdy se netrnuje:-(. Michal pak odjel na kole za ostatnma a j zstal hldat tbor. Vrtili se kolem pl osm. Jeliko od esti jemn a potom vce poprchvalo, tak jsme nathli plachtu a nsledn odmtli pozvn od Francouz ke spolenmu ohni. Vypili jsme tyi lhve vna, rum a pak li spt Nicmn nkte (Meoun, Michal, Ma) vyrazili do msta a dorazili posilnni francouzskou grapou kolem druh hodiny.

10.7.
Meoun, Michal a Ji rno vyrazili na slalom. Voda ten den byla 20-5-20. J jsem rno dolepoval sezen, kter mi ale potom uplavalo:-(. V pauze kdy netekla voda jsme si s Michalem hzeli frisbee (kter jsme tentokrt a do konce zjezdu neutopili:-)). Olk a Ma se byli projet na kole nad Bourgem. Na odpoledne jsme se rozdlili na slalom (Michal, j) a sjezdovou sekci (ostatn). Mn se jezdilo vznamn lpe. Pak jsme s Michalem a Sol, kter bela po obou bezch a docela dost plavala a to i peejema, dojeli na zatek sjezdu. Michal s Olkem jeli po vod a ostatn autama a j na bruslch do Aime. Po krtk jdeln pauze jsme vyrazili do Les Arces 2000 m s kolama a to ve sloen Ma, Cucn, Meoun, j a J jako idi. Cesta dol byla na prvn pohled dost nejasn, ale nakonec krsn znaen bikov cesta a dol do Bourgu. 1200 vkovch metr zabralo asi dv hodiny. Pak sprcha, veee, jdlo a vno

11.7.
Dnes spekulujeme jak dl. Voda tee cel den 25-30-35 a ztra se jede Tour de France. My musme njak vyrazit do Prahy, protoe ns ek cca patnct hodin cesty. Tak jsme nejdve jezdili s Michalem na slalomu, co oproti pedchozmu stavu 20 m3 byl peci jen rozdl. Mno, alespo jsem si zopakoval eskymky v podnch vlnch a vlcch. Nsledn program byl mm zlatm hebem sjezd na singlu po trojkovm seku. Nasadili jsme to pod slalomem, a pak se splail bk pod mmi stehny a kdy se uklidnil, tak jsme u byli na zatku sjezdov trati. Tady ns vyzvedl Ma a dovezl zpt do Bourgu. Michal el pot na slalom a j a Ma opt na sjezcch. Bylo to jet lep ne poprv. Posledn sjezd byl v reii Mi a Olka. Opt se jim to moc lbilo a Olk dokonce vyzkouel znalost krysky. Pak jsme se pebalili a nahzeli vci do aut. Nkte dali sprku a vyrazili do msta na veei. Vzali jsme s sebou nejenom Sol, ale i basketovej m, se kterm se dali i mosty pehazovat. Po cest jsme obdivovali prchod pro ryby pes jez ve form VTAHU!! Ve mst jsme li na jistotu do restaurace, kde jsme byli minule a objednali si srov fondue. Krom Jiho, kter si dal svj oblben biftek. Hrozn jsme se pejedli. Nakonec jsme si dali dva mstn likry Ginay a Jeu de Pis Marc de Savoia. Ve vesel nlad jsme se ubrali do kempu a to opt s basket mem a byl zzrak, e nm neodplaval po ece. Olk se potcel vzadu, pr, aby si od ns odpoinul. Ob boroviky asi byly lehce halucinogenn, protoe sny byly hodn divok. M se zdlo, e jsem potkal nahou Bohdalovou jako Rkosnka uvzanou na plachetnici s francouzskm rybem. Olkovi zase, e se stal po Chirakovi francouzskm prezidentem a neuml historii o Charles de Gaullovi. Movi zase o splaen jzd na kanle. Meounovi zase o tom, jak byl a Olkov mafinsk svatb, kde mu prostelili rameno a koleno Ufff, jet, e jsme to peili a nebyl tam s nmi Freud:-).

12.7.
tern rno trvme finlnm balenm. Zatmco Cca a Meoun si jet jezdili na slalomu. Podailo se nm to vas, abychom ujeli Tour de France a po zaplacen jsme nasedli do aut. ALE BDA. Pestal jet Black. Po odroubovn krytu motoru se Ji s Mou a Meounem domlouvaji, ze je asi spojka nebo pevodovka v pr Jdeme na recepci a Claudia obtelefonovv vechny servisy v Bourgu. Ve je pln a do ptho tdne. Volme do pojioven a rznch asistennch slueb, ale nikdo neum pomoci proti francouzsk pohodlnosti. Jet vyrme do msta ukecat ji kontaktovan servisy. U originlnho VW byla takov p, kter nm opravdu nabdla nejbli termn 22 (za deset dn). Ostatn servisy jsou zaven. Hlavn asi dky blc se Tour. Nakonec se rozhodujeme pro odtah a nslednou opravu v R. Pedpoklad odtahu je cca 35 tisc :-(. Vracme se do kempu, obdvme a vyrme se podvat na Tour. Je to docela show, a tak sbrme mnoho hozench, velmi praktickch drk z alegorickch sponzorskch aut, vtinou od slinch roztleskvaek. Po asi dvou hodinch projd i zvodnci pr relativn malch skupinek a hned jsou pry. My jdeme zpt do kempu. Zaizujeme finln aranm Meoun zstv s Blackem a vlekem do tvrtka do veera, kdy m pijet odtahovka. Ns zbylch pt a Sol nased do Mova Citroena a vyrme po pt hodin odpoledn smr Praha. Po cest se stavujeme na pizzu, pak vcarsk hranice a te je titvrt na deset a my mme ped sebou jet cca est-sedm hodin a o zbavu je postarno Pak s vtmi i menmi spchy spme. U volantu je hlavn Ma a Ji. Mon i Olk, ale to si nepamatuji pln jasn

Tak se mi to podailo pelouskat a pepsat a to bhem dovolen na Morav (ne se rozbil pota) a te 12.10., kdy imon usnul a Jitka je na orientlnm tanci